CRM
CRM staat voor Customer Relationship Management, oftewel: klantenrelatiebeheer, waarbij het contact met de klant centraal staat en geoptimaliseerd wordt. De versterking van de band tussen klant en bedrijf heeft de prioriteit, en een versterkte band heeft natuurlijk een positieve invloed op het bedrijf! Een sterk CRM is dus erg belangrijk. Wilt u meer weten? Neem dan eens contact op met de onafhankelijke adviseur van Helder Inzicht. Deze geeft u, zoals de naam al zegt, helder inzicht in uw CRM-situatie en kan u stap voor stap helpen met uw CRM. Onze contactgegevens vindt u op de website.
Belangrijk onderdeel in uw bedrijf!
CRM is een bedrijfsonderdeel waar klantgegevens uit alle onderdelen van bedrijven verzameld worden, zodat iedere medewerker van een bedrijf een helder beeld van de klantgeschiedenis krijgt. Daardoor weet de medewerker bij klantcontact snel en goed geïnformeerd op de wensen van de klant in te springen. Bij veel bedrijven is de CRM-situatie echter niet zo goed, terwijl CRM heel goed op de organisatiedoelen aan kan sluiten en voor verbeteringen voor de medewerkers op de werkvloer kan zorgen. Dit is precies wat Helder Inzicht voor uw bedrijf kan betekenen. De invoering van een CRM-systeem geeft uw bedrijf waardevolle en actuele informatie, waar het bedrijf weer op in kan spelen.
De 3 C`s: CRM, Cultuur en Customer
Helder Inzicht verbindt CRM met twee andere c’s: Cultuur en Customer. Deze strategie laat zien dat CRM niet alleen verbetert door goede software: Voor klantgerichte organisatie moet er meer gebeuren. Wilt u weten wat precies, en hoe dat in zijn werk gaat? Wilt u onafhankelijk advies over goede CRM-systemen en -software? Neem dan contact op met Helder Inzicht. Wij geven u Helder Inzicht in CRM en kunnen uw bedrijf stap voor stap de goede richting in helpen. Een sterke projectmanager zet het project op en bewaakt de uitvoering, en een coach zal het project tussentijds ondersteunen, om in zo kort mogelijke tijd de fijne kneepjes te leren en de gewenste resultaten te behalen. Dus wordt het tijd om uw CRM-situatie eens aan te pakken? Neem dan vandaag nog contact op!
Geef een reactie